Toate produsele sunt furnizate doar pe teritoriul România în baza unei comenzi ferme.

Comanda se face online, prin Cosul de Cumparaturi. Comanda se considera valabila numai dupa ce azilinashop.ro confirma Clientului prin e-mail/telefon posibilitatea onorarii acesteia.

Clientul poate anula comanda prin e-mail sau telefonic in aceeasi zi in care a fost plasata pana la ora 20. Comanda nu mai poate fi anulata dupa ce a fost primita prin email confirmarea livrarii coletului. Anularea sau modificarea comenzilor plasate pe site se poate face daca si numai daca produsele sau serviciile nu au depasit etapa de expediere.

Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).

Magazinul online AZILINA SHOP nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

AZILINA SHOP poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului azilinashop.ro /partenerilor;
  • livrari consecutiv esuate;
  • alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

In anumite situatii si pentru motive justificate, AZILINA SHOP isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In cazul in care un Produs comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre AZILINA SHOP, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt. In aceste situatii AZLINA SHOP va anunta Clientul pe adresa de e-mail sau la numarul de telefon furnizat de Client

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata se poate face ramburs la primirea coletului.

Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.

Expediem colete doar pe teritoriul României.

Data estimata de livrare este de 2-5 zile lucratoare de la procesarea comenzii, dar poate varia in perioadele sarbatorilor legale acest lucru fiind anuntat in prealabil pe site.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin Curier. Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus.

In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), AZILINA SHOP va informa Clientul despre indisponibilitate. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar AZILINA SHOP va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

Prin semnarea bonului de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.